vineri, 27 noiembrie 2015

Cursuri de specializare

Vad tot mai des tineri care se plang ca nu isi gasesc de munca, desi multi dintre ei nici nu se deranjeaza sa iasa din casa, nu au nici un fel de pregatire si, desigur, vor salarii de directori, chiar daca abia au reusit sa ia bacalaureatul. De prea putine ori mi s-a intamplat sa aud ca tinerii zilelor noastre se obosesc sa faca ceva cu viata lor, sa imbunatateasca ceva, sa faca niste cursuri de specializare care sa ii poata ajuta pe viitor sa se ridice, sa isi gaseasca un job bun. Probabil din acest motiv il apreciez atat de mult pe unul dintre fostii colegi de clasa ai fiului meu. A terminat baiatul liceul, a incercat sa intre la facultate si nu a reusit, asa ca s-a axat pe ceva care ii facea placere si astfel si-a croit un inceput de drum prin viata. Poate ca mai tarziu se va axa pe altceva sau poate ca va aprofunda cunostintele acumulate in urma frecventarii unui curs excel avansati. Cert este ca unii dintre prietenii sai regreta astazi ca nu i-au ascultat sfatul si nu au mers cu el la cursuri, sa aprofundeze ceea ce invatasera in liceu in legatura cu excelul. 


E drept, parca si eu m-am simtit putin invidioasa afland ca acel tanar se pricepe atat de bine acum la tot ceea ce mi-ar trebui si mie uneori atunci cand las scrisul deoparte. La varsta mea pare destul de greu sa ma mai apuc de facut cursuri, insa mai ca ma bate uneori gandul. Nu as avea nimic de pierdut in afara de bani si timp, insa castigul tot ar fi de partea mea, nu-i asa? Nu m-as mai vedea nevoita sa apelez la altii pentru orice nimic, mi-as face singura micile treburi si asta m-ar aduce in situatia de a fi tare mandra de mine. Cam cu astfel de cuvinte am incercat sa imi ambitionez si baiatul cand am aflat ca emag face angajari si ca unul dintre candidati arfi putut fi chiar el, daca ar fi avut o diploma la mana prin care sa dovedeasca tuturor ca a facut un curs excel pentru avansati si ca stie bine cu ce se mananca aceasta mancare. Adevarul este ca a facut ochii mari si, pentru o clipa, am vazut (sau imi place sa cred ca am vazut) o urma de regret in ei. Aceasta firma este una pe care el o apreciaza si unde probabil chiar i-ar placea sa lucreze candva. 

Pana atunci, daca doriti sa faceti niste cursuri, aruncati-va un ochi pe premium-teaching.ro. 

"Suntem o echipa speciala, orientata spre satisfactia clientului. Fie ca esti la inceput de drum sau doresti sa-ti consolidezi cariera noi venim in sprijinul tau oferindu-ti cursuri autorizate de Minsterul Muncii si Educatiei, actualizate, din diverse domenii: contabilitate, informatica, resurse umane, limbi straine.

Cursurile se desfasoara la sediul nostru sau la client in functie de solicitare.Echipa noastra este formata din traineri autorizati, cu experienta in managementul procesului de formare profesionala!

Dupa absolvirea cursurilor autorizate se obtine o diploma emisa de Minsterul Muncii si Educatiei, diploma recunoscuta la nivel national avand valabilitate nelimitata."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu