vineri, 27 noiembrie 2015

Turbosuflanta seamana cu un melc

Plimbarile cu autobuzul prin oras pot fi extrem de amuzante sau educative pentru cei care au ochi de vazut si urechi de ascultat. Pe blogurile mele am tot scris despre intamplari auzite in autobuze, asa ca nu ma voi sfii sa o povestesc si pe ultima, care se refera la turbosuflante si reconditionari turbine in Bucuresti. Vi se pare ca este un subiect greu pentru o femeie? Daca da, sa stiti ca este chiar asa. Am ascultat vreme de cateva statii cum niste baieti discutau despre niste turbosuflante cu probleme si despre o firma care ofera reconditionari turbine in Bucuresti. Mi-a placut la acei tineri faptul ca aveau toate cuvintele la ei, ca se contraziceau cu calm si mai ales cu argumente. Ca nu intelegeam eu mare lucru din ceea ce spuneau la partea tehnica, e mai putin important. Pe mine m-a mirat faptul ca exista (inca) tineri preocupati si de altceva in afara de cluburi, muzica si facebook. Abia asteptam sa ajung acasa pentru a vorbi cu sotul si copilul meu, pentru a vedea daca ei stiu ce este aceea o turbosuflanta, daca stiu unde se pot face reconditionari pentru turbine, daca au vreo parere, oricare ar fi ea, despre acest subiect. 


Ajunsa acasa, in timp ce asteptam sa fie gata cafeaua, am aruncat intrebarea: voi stiti ce este o turbosuflanta? S-a facut o mica pauza, apoi copilul a spus ca nu a auzit in viata lui acest cuvant, iar sotul meu a mustacit, amintindu-mi ca a invatat in liceul auto din oras, deci da, stie ce este o turbosuflanta, insa nu are idee unde se fac reconditionari de turbine, ca nu a avut niciodata nevoie de aceasta informatie. Am zambit atoatestiutoare si le-am povestit pe scurt despre discutia auzita in autobuz. Apoi am deschis calculatorul, curioasa sa vad si eu cum arata o turbosuflanta. Surpriza a fost de proportii. Desi acum intelegeam cat de cat ce este turbosuflanta, cand am vazut-o cum arata m-a apucat rasul. Le-am spus baietilor mei, amuzata la culme: parca ar fi un melc prea mult crescut si prea mult machiat cu argintiu. Stiindu-ma usor sarita de pe fix, au ras si ei, desi cu greu puteau vedea melcul in acele imagini. Pentru ei, obiectul era doar o biata turbosuflanta. 

"Robnec depune maximum de atentie pentru repararea turbosuflantei fiecarui client asigurandu-se ca fiecare piulita si fiecare surub se intoarce la propria turbosuflanta, gata sa functioneze perfect pe masina de pe care a fost scoasa."
"Echilibrarea trebuie verificata si corectata. O turbosuflanta se invartie la rotatii foarte mari astfel echilibirarea este extrem de importanta pentru a evita probleme pe viitor in rulajul turbosuflantei. Turbosuflantele se echilibreaza computerizat la viteze peste norma lor de lucru pentru a asigura o echilibrare optima. O dovada a echilibrarii optime se printeaza direct din sistemul de verificare computerizat si se inmaneaza clientului o data cu garantia."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu