marți, 24 noiembrie 2015

UPC

Am intors obrazul o data, de doua ori, de noua ori. Pana cand ne-am saturat sa fim luati de fraieri. Am trecut cu vederea sutele de programe tv la care nu e nimic de vazut, am trecut cu vederea preturile la factura de telefon, am trecut cu vederea pana si netul care cade cand iti e lumea mai draga. De astazi inainte nu mai trecem nimic cu vederea. Moartea mamei ne-a bulversat si ne-a schimbat prioritatile. Am uitat sa platim factura la upc. Dumnealor, firma serioasa, de cum s-a luminat de ziua luni dimineata, fara sa astepte ora la care deschid bancile, au avut grija sa ne lase fara internet, motiv pentru care la fel vom proceda si noi de acum inainte cand vor fi probleme. Daca tot putem face reclamatii si sesizari, de ce sa nu profitam de dreptul nostru? UPC, asteapta-ne, ca venim cu jalba in bat ori de cate ori ne cade netul sau ne mai bagi pe gat programe tv pe care noi nu le cerem si de care nu avem trebuinta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu