miercuri, 9 decembrie 2015

Imprimante laser

Mi-ar trebui o imprimanta laser color, mi-a spus copilul intr-o zi. Ocupata cu mici treburi prin casa, nu am dat mare importanta spuselor sale, cu toate ca am facut semn din cap ca sunt de acord. probabil am uitat de la mana si pana la gura de imprimanta laser care ii trebuia lui. Surpriza a venit spre seara, cand mi-a spus ca a cautat prin multe magazine de pe internet si pana la urma a gasit ce avea nevoie. Ce ai cautat, copile? am intrebat eu, nelamurita. Imprimante laser, ce altceva? Nu ti-am spus ca trebuie sa cumparam? Ba da, ba da, mi-ai spus, a venit repede raspunsul meu. Apoi l-am intrebat ce a gasit si mi-a vorbit despre un magazin online, cartuse-shop.ro, unde preturile sunt bune, clientii primesc vouchere cadou, iar printre marcile comercializate se  numara: Hewlett Packard, Canon, Epson,Lexmark, Minolta, Brother, Xerox, Oki,SkyPrint, TFO. Mi-a vorbit si despre un toner compatibil, desi eu nu stiam ce este acela si la ce foloseste. Vazand ca nu inteleg mare lucru, mi-a citit direct de pe site-ul cartuse-shop.ro:


"Cartusele imprimanta toner compatibile sunt printre ccele mai cautate cartuse in magazinul nostru, precum si pe piata din Cluj Napoca si din intreaga tara. Clientii nostri vechi cunosc aceste marci independente de cartuse compatibile si sunt multumiti de calitatea acestora. Un cartus toner compatibil bun trebuie sa asigure o performanta de cel putin 95% din cea a unui cartus toner original. Prin experienta noastra de 14 ani, va punem la dispozitie mai multe modele de cartuse imprimant toner compatibile, modele testate si vandute cu succes celor mai multi clienti din tara si din CLuj Napoca. Un pret mai mic nu implica intotdeauna o calitate mai slaba a unor cartuse toner ci poate reprezenta diferenta dintre a putea sau nu lucra in biroul Dv. la capacitate maxima."

Atunci mi-am amintit ca am mai auzit discutii pe la prieteni despre nu stiu ce toner compatibil, despre imprimante laser si despre cat de necesare pot fi ele in casa uneori. Ideea de a avea propria mea jucarie si de a nu mai trebui sa ies din casa cand e necesara o imprimanta m-a facut sa zambesc si sa imi dau acordul. Daca el a gasit cele mai bune oferte la imprimante laser, macar atat sa fac si eu, sa platesc, nu? Inca nu stiu sa va spun ce imprimanta laser a ales, caci are salvate cateva si nici macar el nu s-a decis. Dar o va face curand, probabil dupa ce se va sfatui si cu prietenii lui, cum fac ei de obicei. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu