luni, 28 decembrie 2015

Promovarea pe Google Adwords si in social media

Cred ca nu trecuse nici macar un an de cand scriam pe blog cand am primit acasa un plic de la google. Nu pricepeam eu prea bine pe atunci ce inseamna o campanie, ce sens are promovarea si de ce ar trebui ca anumite persoane/firme sa beneficieze de toate cele oferite de google. M-am invartit in jurul plicului care imi promitea promovare si care imi oferea nu stiu ce reducere/promotie atractiva. Am dat plicul deoparte si, in scurt timp, am uitat complet de respectiva scrisoare. Asta pana in ziua cand am reusit sa inteleg, prin puterea exemplului venit de la persoane cunoscute in online, ce inseamna cu adevarat creare si administrare de campanii Adwords, ce putere are google cand vine vorba despre promovare. Doi bloggeri pe care ii cunosteam "din vedere", dar pe care nu ii consideram a fi cine stie ce personalitati alfa in online-ul romanesc, s-au ridicat parca peste noapte dupa ce au acceptat sa se promoveze cu ajutorul instrumentelor pe care google le punea la dispozitia celor interesati de asa ceva. Pe de o parte am regretat ca nu m-am folosit si eu de asa ceva, caci imi doream, ca orice alt blogger, sa fiu cunoscuta si citita de cat mai multi oameni. 


Pe de alta parte, inca imi pare bine ca timiditatea mea innascuta m-a impiedicat sa accept conditiile stipulate in propunerea google. Nu cred ca as fi putut suporta sa stiu ca unii ma injura pentru ca imi vad mutra indiferent de site-ul pe care ar incerca sa intre, asa cum s-a intamplat cu cei doi bloggeri pe care ii cunosteam eu. Lor nu le-a pasat. Si-au urmarit interesul, si-au vazut atinse obiectivele si atat. Acum stie toata lumea de ei in social media. Nu conteaza ca mai fac greseli, ca uneori dau cu bata in balta sau ca exista si voci care ii critica. Ei isi urmeaza drumul in sus, dau din coate ori de cate ori se aglomereaza drumul, pasesc increzatori pe calea aleasa. Ceva din mine se revolta la gandul ca nu ma simt destul de curajoasa pentru a face acelasi lucru, desi in sinea mea stiu ca mi-ar fi prins bine. De partea cealalta, un gand ma face sa ma simt bine. Am reusit sa cresc in online prin ceea ce am scris, prin ceea ce am oferit, prin chiar munca mea de zi cu zi. Desigur, am avut alaturi prieteni care m-au sprijinit neconditionat si carora nu le voi putea niciodata multumi indeajuns. 

Probabil din acest motiv le recomand astazi celor ce vor sa creasca repede (mai ales daca este vorba despre firme si nu despre bloggeri), sa se intereseze despre ceea ce inseamna promovare online cu ajutorul companiei Themarkers si, daca li se potriveste, sa se foloseasca de ea. 

"pentru ca poti targeta exact audienta de care ai nevoie, efectiv vei ajunge direct la potentialii clienti pe care afacerea ta ii vizeaza
pentru ca vei creste expunerea pe piata a produselor sau a serviciilor pe care le promovezi
pentru ca este o modalitate ce iti poate aduce instantaneu vanzari mai mari, mai multe lead-uri dar si mai mult trafic relevant pe site-urile tale
pentru ca te ajuta la optimizarea site-urilor companiei si la o mai buna indexare in lista motoarelor de cautare
pentru ca iti oferim flexibilitate si pentru ca te vom ajuta sa gasesti cel mai bun mix de marketing astfel incat eficienta sa fie maxima".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu