sâmbătă, 19 decembrie 2015

Ulei de in si ulei de nuca

In ultimii ani tot mai multa lume incearca sa gateasca si sa manance sanatos, ghidandu-se dupa ideea ca este mult mai simplu sa previi decat sa vindeci. Cu toate ca in mintea mea am incercat sa ma opun acestui nou curect, convinsa fiind ca e doar o noua moda ce va trece imediat, m-am trezit cum, pe nesimtite, mi s-a infiltrat in cap gandul ca nu imi poate face rau daca evit anumite alimente sau daca aleg sa folosesc un produs bio in locul unuia despre care lumea spune ca ar fi rau. Treptat, fara ca macar sa observ, am inceput sa gatesc mai putin gras, sa evit uleiul de floarea soarelui, sa imi cumpar ulei de masline sau chiar ulei de in de pe Bioportal.ro, caci nu se face primavara cu o floare, dar nici rau nu imi este daca presar in salata ulei de in in loc sa pun ulei de floarea soarelui. Sotul meu ma ia uneori peste picior si imi spune ca bunica lui, la tara, habar nu avea cum arata uleiul, ca il folosea numai la zile mari si ca in rest gatea cu untura obtinuta de la porcul pe care il crescuse in curte si ca, in ciuda acestui fapt, a trait bine merci in jur de 80 de ani, fara sa sufere de vreo boala. Imi spune ca ar trebui sa nu mai iau de bun tot ce este scris pe internet. 


Eu rad si ii dau dreptate, apoi imi comand de pe internet un borcan de nuca tot de la Bioportal. Rade si el, da din cap de parca ar vrea sa spuna ca nu are ce sa ii faca nebunei si, cand se aseaza la masa, ma intreaba ce am pus in salata sau in mancare de a iesit atat de gustoasa. Vine randul meu sa rad si sa ma bucur. Bio sau nu, sanatos sau nu, uneori aceste noi alimente introduse in alimentatia moderna dau un gust deosebit mancarurilor, caci au un rafinament si o savoare deosebite. E drept, si preturile sunt pe masura si nu intotdeauna imi permit sa imi cumpar ulei de nuca sau cine mai stie ce alta minunatie, dar cand mi se iveste ocazia umplu imediat cosul, ca o gospodina ce sunt. :) Poate ca ma veti intreba de ce aleg sa comand aceste produse de la bioportal.ro si nu din oricare alta parte. Am luat cu copy paste cateva cuvinte direct de pe site-ul lor, ca toata lumea sa stie chiar daca nu da clic pe linkurile de mai sus. 

Clientii nostri sunt multumiti datorita unei serii intregi de beneficii pe care le obtin de la supermarketul Bioportal:
primul si cel mai mare supermarket online de produse bio si naturiste
peste 15.000 de sortimente de produse
peste 8.000 de produse in stoc livrabile in 2 ore*
preturi accesibile
garantie 100% la produse*
livrare in maxim 24 de ore din momentul confirmarii comenzii
in orice punct din Bucuresti - livrare eco, in maxim 2 ore, cu bicicleta (in limita a 20kg/colet)
posibilitatea verificarii coletului la livrare
oferte speciale si promotii bioportal



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu