vineri, 29 ianuarie 2016

Buchete de flori online

Aveam in vizita o prietena care tare s-a mirat ca mai exista barbati care ofera flori fara o ocazie anume. Mi-a marturisit ca ea nu a mai primit flori de cand era in liceu si ca adora trandafirii galbeni. M-am decis sa ii ofer eu niste flori, tot fara o ocazie anume. Din lipsa de timp am comandat un buchet de flori online pe floridelux.ro, lucru care m-a scutit de efortul de a umbla prin piete sau florarii, de a ma plimba cu florile in mana pe ger, caci exista riscul sa le deteriorez, asa cum se intamplase cu un buchet de trandafiri pe care sotul meu, incapatanat, a insistat sa mi-l aduca personal, desi afara erau minus 20 de grade. Ar fi putut sa comande flori online, sa ceara sa fie trimise cu un mic biletel, dar sa vina in cele mai bune conditii, cu masina, nu prin tot frigul care coborase peste oras. A fost atat de mirata si de bucuroasa cand a primit buchetul de flori, incat am crezut ca va lesina. Mi-a marturisit ca mereu si-a dorit sa primeasca flori cu biletel ascuns intre petale, asa cum a vazut prin filme. Nu o deranja ca nu erau trimise de un barbat, ci de prietena ei. Mare a fost si bucuria mea la gandul ca i-am putut face o surpriza placuta. 


Imi spunea zilele trecute ca regreta cateva lucruri. In primul rand faptul ca nici unui barbat nu i-a trecut vreodata prin minte sa ii ofere un buchet de trandafiri, asa, fara motiv, fara sa fie vreo aniversare. Apoi, ca parintii ei nu au ascultat-o cand le spunea ca e pasionata de muzica. Poate ca alta ar fi fost soarta ei, poate ca altfel ar fi trecut prin viata. E drept, cand era ea copil nu exista posibilitatea de a lua lectii de pian la Bravissimo Art School, dar e bucuroasa ca nu va repeta greseala facuta de parintii ei si isi va duce copiii sa ia lectii de pian, de vioara, de ce vor mai dori ei. Ma uitam la ea si ma intrebam cate alte visuri mor din fasa doar pentru ca parintii nu inteleg uneori cat de important este un hobby pentru copilul lor, cat de mult isi doresc acestia sa urmeze un anumit drum, cat de dureros este chiar si sa vezi ca barbatul care sustine ca te iubeste nu are habar ca iti doresti un buchet de flori (online). Daca ai un copil care isi doreste sa ia lectii de pian, nu ii refuza aceasta placere. Daca ai o iubita, ofera-i din cand in cand un buchet de flori. Viata ta si a celor dragi tie se vor schimba in bine. 




Iata si cateva avantaje, daca veti comanda flori online de la floridelux.ro: livrare gratuita, felicitare cadou si o gama variata de flori. "Felicitare cadou comenzi flori
Pentru orice comanda pe www.floridelux.ro sau in florariile floridelux din toata tara primesti cadou o felicitare eleganta. Florile, desi poarta nenumarate si interesante limbaje ascunse, mesaje subliminale si incarcatura emotionala, totusi in era comunicarii parca nu mai este de ajuns. Clientii nostri adora sa alature oricarui buchet de flori si un mesaj de dragoste, amuzant sau de La multi ani! Supriza devine astfel foarte personala si cu siguranta irepetabila."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu