luni, 11 ianuarie 2016

Diverse modele de invitatii nunta

Cand vine vorba despre propria nunta, am impresia ca oamenii se impart in doua mari categorii: cei care stiu exact, pana la ultimul amanunt, ce isi doresc si cei care vor ceva deosebit, dar nu am nici cea mai vaga idee in legatura cu acel ceva si isi cauta inspiratia intreband in stanga si in dreapta, discutand cu prietenii si rudele sau cautand pe marele internet. Dintre cei care stiu exact ce vor, unii isi fac singuri toate lucrurile trebuincioase, de la aranjamentele pentru mese, buchetul de mireasa si pana la inviatii de nunta, iar altii merg la cate o firma, le explica angajatilor ce anume doresc si comanda fix asta. Mai greu este de cei care nu stiu ce vor, dar isi doresc ceva cu adevarat elegant. Cu gandul la ei m-am gandit sa scriu cateva randuri pe blog, sa le fiu de folos celor ce doresc sa vada diverse modele de invitatii nunta, pentru a le putea alege pe cele potrivite lor. 

Cred ca atunci cand va comandati invitatii de nunta trebuie sa tineti cont de personalitatile voastre (mire si mireasa), de tematica nuntii, daca ati ales sa aveti asa ceva, de felul in care invitatiile se potrivesc cu restul aranjamentelor, dar si de raportul calitate / pret, caci degeaba unele invitatii de nunta sunt mai ieftine, daca arata rau sau sunt nepotrivite pentru nunta voastra. Sa va dau un mic exemplu, ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun. Am fost de curand la o nunta unde totul era alb - rosu. Rochia miresei era alba si avea o esarfa rosie prinsa in talie. Mirele avea costum negru, camasa alba si o floare rosie la piept. Fetele de masa din restaurant erau albe si prinse pe picioarele mesei cu funde rosii. La fel erau si scaunele imbracate. Pe tavan se leganau baloane in doar doua culori: alb si rosu. Pana si bomboanele puse in bomboniere, pe masa, erau albe si rosii. Oare sa va las pe voi sa ghiciti sau sa va spun ca invitatiile prietenilor nostri erau si ele rosii, iar literele de pe ele erau albe? Desigur, acesta este doar un exemplu, insa idei sunt atat de multe, incat iti vine sa faci cate i nunta in fiecare saptamana pentru a putea folosi tot ceea ce este frumos. :)))

Mie, de exemplu, fire visatoare si usor cu capul in nori, daca as face acum nunta, cred ca mi-ar placea ca invitatiile pentru nunta sa aiba aspect de pergament vechi, de ravas venit din vremuri de demult, sa aiba margini crestate si un scris mult inclinat, asa cum vedem uneori prin filme. Daca e sa fiu sincera, trebuie sa spun ca ideea mi-a venit pe cand cautam cu prietena mea diverse modele de invitatii nunta, in acea perioada agitata cand viitoarea mireasa cere tuturor sfatul, dar la final face tot cum ii place ei mai mult. Si are dreptate, ca doar e vorba despre nunta ei, nu a prietenelor, nu a soacrei, nu a vecinelor sau colegelor de serviciu. Atunci am intrat pe site-ul deluxe-cards.ro si am vazut acele invitatii de nunta stil papirus, de care m-am indragostit pe loc. Dintotdeauna mi-a placut stilul vintage, poate pentru ca am citit mult in adolescenta despre epoci apuse si mereu mi-am dorit sa fi putut trai in alte timpuri. Aceste invitatii de nunta stil papirus se introduc intr-o cutie hexagonala cu decoratiuni mov ce ma duc imediat cu gandul la minunata lavanda. Celor interesati vreau sa le spun ca pot fi personalizate la cerere, asa ca le puteti face asa cum va pofteste inima si cum considerati ca vi se potrivesc in functie de criteriile amintite mai sus. Dimensiunile acestor invitatii de nunta sunt de 224/155 mm. Pentru diverse modele de invitatii nunta, dar si pentru alte detalii, clic pe linkul de mai sus. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu