luni, 25 ianuarie 2016

Inainte si astazi, cu rochii, muzica si flori

De cate ori ma uit pe internet la rochii de seara Helen, gandul mi se intoarce in trecut, la vremea cand visam sa fiu o a doua Angela Similea, sa dau pe stape un popor intreg cu frumusetea, eleganta si vocea mea. Imbracata in rochiile pe care le avea mama in sifonier, cantam prin casa pana cand imi bateau vecini in teava de la calorifer. Ca sa nu se iste niscaiva confuzii, tin sa mentionez ca nu aveam nici voce, nu eram nici frumoasa. Totul era numai in capul meu de copil visator. Bine, eleganta eram, atat cat puteam fi de eleganta in niste rochii croite pentru mama mea. :) Uneori, imi imaginam ca sunt pe scena si fanii mei aplauda si imi fac fotografii, ba chiar imi placea sa "vad" cum unul dintre ei imi aducea un buchet de flori. Acele vremuri au trecut parca mult prea repede. Astazi, mai primesc cate un buchet de flori doar de la sotul meu, in general la inceputul primaverii. Tot astazi (a se citi in 2016),  cand nu am timp de cumparaturi comand rochii online pentru ca se livreaza acasa. Mai cant prin casa doar daca sunt singura si intotdeauna in soapta. De cele mai multe ori muzica folk. Uneori, tot online mai comand din cand in cand cate un buchet de flori, doar de dragul de a ma juca si de a-mi face singura o mica bucurie. 


Rochii de seara mi-am comandat de la Helen Boutique. Imi place mult faptul ca aceste rochii online arata exact ca in pozele de pe site, ca materialele folosite pentru crearea lor sunt de cea mai buna calitate, ca toate au o croiala deosebita, cum rar mi-a fost dat sa vad la alte rochii online. Daca mai luam in calcul si faptul ca pachetul comandat soseste foarte repede si in cea mai buna stare, consider ca exista destul avantaje pentru a alege produse de la Helen Boutique, fie ca ne (mai) visam artiste, fie ca ne dorim doar sa fim frumoase si elegante in orice moment al vietii. Poate ne dorim o seara romantica alaturei de barbatul iubit, sa dansam pe intuneric imbracate cu o rochie de seara eleganta, in vreme ce muzica susura in fundal. Poate ca ne dorim sa mergem la o receptie importanta si nu vrem sa fim Cenusareasa petrecerii. Poate ca urmeaza sa avem o intalnire de dragoste si speram sa primim un buchet de flori. Nu putem merge in blugi si tricou, nu-i asa? 

"www.helenboutique.ro este un magazin online cu haine de dama care a luat nastere in urma cererii clientelor si partenerilor nostri,devenind astfel mai usor de urmarit noile modele pe care le lansam pe piata saptamanal."

Mi-ar placea sa aflu de la cititoarele mele ce fel de experiente au avut comandand rochii online, dar si cum a fost pentru ele inainte si astazi, cu rochii, muzica si flori...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu