luni, 25 ianuarie 2016

Interfoane audio, siguranta si grija fata de mediu

Ati observat ca aproape toate blocurile din orase (cel putin in Ploiesti asa este) au la intrare interfoane Electra? Eu, sincera sa fiu, nu am observat pana cand baiatul meu, pe vremea cand era la liceu, nu a inceput sa colaboreze cu o firma care distribuia pliante si flyere in cutiile postale. L-am auzit vorbind cu colegul sau de banca despre interfoane audio Electra si am ciulit urechile, curioasa ca o pisicuta. Bine, ei povesteau haios despre tot felul de persoane care voiau sau nu sa le descuie usile pentru a-si putea face treaba, despre tot felul de intamplari prin care treceau, unele foarte amuzante, altele mai deloc. Dar eu consider ca aceasta experienta i-a ajutat sa se maturizeze frumos, sa inteleaga ce inseamna banii si cat de greu se castiga ei, ba chiar si cat de placut este sa intri in locuri unde oamenii pastreaza curatenia si linistea, asa cum sunt unele blocuri care au interfoane audio Electra. Avem si noi la scara blocului interfon, dar usa e oricum mai mereu descuiata, pe scara intra oricine doreste, oricand doreste, si asta fara sa ii pese cuiva sau sa se intrebe de ce ne-am pus interfon. 


Cautand mai multe detalii despre Electra, am descoperit ca acum poti calcula pretul pentru un sistem interfon complet pentru toata scara blocului. Poate daca oamenii ar citi toate aceste informatii, intr-un viitor nu foarte indepartat toate blocurile ar avea interfoane si lumea ar fi mai in siguranta macar in casa. Imi povestea copilul ca la anumite blocuri nimeni nu putea intra decat daca unul dintre locatari astepta musafiri si auzea voci cunoscute. Cam asta e rostul interfoanelor, sa tina strainii la distanta de casele noastre, nu-i asa? Oare cand vor intelege oamenii acest lucru? 

Vreti sa va spun de ce ii apreciez eu pe cei de la Electra? Ia cititi aici cateva informatii:

"In conformitate cu HG 1037/2010, ca instalatori sau utilizatori ai interfonului sau videointerfonului marca ELECTRA aveți obligația de a nu elimina instalația de interfon, videointerfon sau parți componente ale acesteia ca deșeu municipal nesortat.

La fel ca orice alte deșeuri de aparate electrocasnice, orice componenta a unui interfon sau videointerfon de acces ieșita din uz devine DEEE (Deșeuri de Echipamente Electrice si Electronice), care se colectează selectiv si se preda firmelor autorizate sa colecteze aceste deșeuri.

Instalația de interfon sau videointerfon (sau o componenta a acesteia) ieșita din uz se colectează de către partenerii ELECTRA INSTAL S.R.L. sau la punctele noastre de lucru din: Buzău, str. Chiristigii nr.3A, jud. Buzău si in București, str. W. A. Mozart nr.2, sc. A, ap.2, sector 2.

Prin predarea interfonului sau videointerfonului vechi (care nu se mai utilizează) la un instalator autorizat protejați mediul înconjurător, deoarece DEEE nu sunt biodegradabile. Prin colectare selectiva aceste deșeuri ajung la o instalație de tratare adecvata.

Echipamentele electrice si electronice fabricate după 31 decembrie 2006 au aplicat pe carcasa sau pe ambalaj, instrucțiune de utilizare si pe certificatul de garanție simbolul ."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu