vineri, 27 mai 2016

Cadouri inedite

In urma cu o luna sau doua, atunci cand am descoperit Cadouri inedite Complice.ro, m-am indragostit de ideea de a oferi unei persoane dragi un vas de sticla minuscul in care sa fie ascuns puf fin de papadie. Si cum eu sunt spirit liber si intreprinzator, am profitat de prima zi de weekend pentru a iesi la vanatoare. De puf de papadie. Sotul meu plimba caine si eu in urma lor umblam cu punga de plastic in mana pentru a captura orice puf de papadie care imi iesea in cale. Pe masura ca lasam tulpinele goale, in mintea mea crestea navalnic ideea de cadou inedit oferit unei persoane dragi. Dar cui, daca sotul meu deja aflase de aceste cadouri inedite? M-am gandit la soacra mea, apoi la cumnata, la nepoata, la vecina si tot asa, pana am ajuns sa cred ca voi avea nevoie de toate papadiile din lume pentru a oferi tuturor cadouri. Ne-am intors acasa, iar eu am lasat punga de plastic plina de papadii incuiata bine, sa nu le sufle vreun curent de aer. Ieri am dat din intamplare peste punga cu minuni. Din puful meu de papadie a ramas ceva indecifrabil, bine acoperit de mucegai. Asta chiar ar fi un cadou inedit, daca mi-ar trece prin cap sa il ofer cuiva, nu?


Ei bine, acest lucru m-a facut sa imi dau seama ca trebuie sa ii las pe altii sa fie intreprinzatori si eu doar sa ma bucur de felul in care ei gandesc si pregatesc diverse cadouri inedite. Din acest motiv am aruncat puful inutile de papadie si am comandat de la complice.ro cadoul care imi placuse si pe care vreau sa il daruiesc nepoatei mele, care isi serbeaza in luna mai cei 13 anisori de viata. 

Pe langa faptul ca au idei de nota 10 in legatura cu orice fel de cadouri inedite si se pricep sa le puna in practica, iata ca in spatele site-ului complice.ro sunt persoane care merita aplauzele si admiratia noastra.
"Viziune

Credem cu tărie că lumea va deveni cu atât mai frumoasă, cu cât oamenii sunt mai fericiți.
Misiune

Ne dorim ca prin serviciile pe care le oferim să conturăm cadrul ideal pentru ca oamenii să trăiască clipe de fericire atât dăruind, cât și primind cadouri.
Valori

Principalele valori care ne ghidează întreaga activitate sunt: satisfacția clientului, creativitate, flexibilitate, integritate, încredere, calitate."
"Am ajuns la concluzia ca un cadou este cu adevarat special atunci cand genereaza emotii,
devenind experiente aparte.
Experientele sunt o forma foarte puternica de a crea amintiri.
Majoritatea psihologilor care studiaza fenomenul sustin ca
oamenii ajung sa se obisnuiasca cu un obiect nou in maxim 3 luni,
in timp ce sentimentul generat de o experienta poate fi resimtit pe parcursul intregii vieti."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu