miercuri, 25 mai 2016

Cosuri cadouri corporate

Am vrut sa scap de cosmarul de a avea sefi, de a fi in subordinea cuiva si de a purta raspunderea si pentru actiunile altora. Am reusit, numai ca uneori imi este dor de acele vremuri, de atmosfera vesela de la serviciu, de barfele amuzante, ca intre colegi si, de ce nu?, de zilele festive candseful impartea cu darnicie cosuri cadouri corporate tuturor celor prezenti. Cam asa si-a inceput vaicareala prietena mea dimineata. I-am spus ca am ales acelasi drum, dar nu am regretat si nu regret alegerea. Si nici nu imi e dor vreodata. Cand vreau ceva bun, de calitate, imi pot oferi si singura cosuri cadouri de la Debonaire, caci nimic nu e mai simplu decat sa alegi pentru tine si pentru cei dragi tie cadouri corporate personalizate. Da, numele nu e chiar potrivit pentru mine, dar prea putin imi pasa ca ele se numesc pe site-ul Debonaire cadouri business, cadouri corporate sau cadouri pentru firme, atata timp cat contin lucruri care plac si mie, si celor dragi mie. La fiecare sabrbatoare mai importanta comand macar un asemenea cos, spre deosebire de cei care au firme si trebuie sa comande cosuri cadouri corporate pentru angajati, pentru parteneri, pentru colaboratori... Poate e mult spus "trebuie", ca doar nu ii obliga nimeni, insa o fac pentru ca este un gest frumos care emotioneaza si care dovedeste grija fata de ceilalti. 


Asadar, daca aveti o firma si doriti sa va surprindeti in mod placut angajatii, luati in calcul si ideea de a le oferi cosuri cadouri corporate si nu uitati ca la Debonaire aveti posibilitatea de a comanda cadouri corporate personalizate. Aceste cadouri corporate sunt potrivite atat pentru angajati,l cat si pentru parteneri sau colaboratori. Sfatul meu este sa intrati pe site (clic pe linkul de mai sus), sa va uitati la cadouri business si cadouri pentru firme si sa alegeti cele mai potrivite cadouri in functie de ceea ce considerati voi. Ma intreb daca nu cumva acest articol ma va ajuta sa primesc si eu un cadou corporate, ca doar le-am fost de folos altora cu el. :p 

Ce avantaje aveti daca luati un cadou corporate (sau mai multe) de la Debonaire?
-discount de fidelitate pentru cei care au comandat cel putin o data
-transport gratuit la o singura locatie, oriunde in tara
-flexibilitate: continutul fiecarui model poatefi modificat in functie de buget sau prferinte
-cadourile pot fi personalizate prin includerea de produse promotionale, carduri sau felicitari

"Debonaire – cadouri corporate
Timpul modeleaza lucrul bine facut crescandu-i mereu valoarea! Fiecare noua colectie de cosuri cadou este mereu altfel, continuand nesfarsita poveste a gusturilor irepetabile, atent si riguros selectionate prin semnarea parteneriatelor cu producatori din Franta, Germania, Belgia, Italia, Scotia si Danemarca. Valorile si principiile care ne guverneaza reprezinta o eleganta carte de vizita asumandu-ne responsabilitatea in fata fiecarei companii, al carei mesaj de multumire si apreciere pentru angajati si parteneri, il transmitem cu originalitate si profesionalism.
Va multumim pentru increderea acordata!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu