joi, 9 iunie 2016

Gresie si faianta pentru amenajari interioare

In urma cu doua luni ne-am decis sa renuntam la parchet si sa punem in loc gresie si asta pentru ca avem in casa animale care se alerarga, aluneca, zgarie, rod, fac tot posibilul sa transforme casa in vizuina. Probabil nici macar nu m-ati crede daca v-ati povesti prin cate magazine din oras am umblat, cate modele am vazut, cate poze am facut pentru a putea compara si prin cate magazine online ne-am uitat dupa modele de gresie si faianta special pentru bucatarie si baie, cu toate ca noi o vom monta in sufragerie (sau sa ii spun living, sa sune mai interesant?). Da, ne-am decis sa inlocuim parchetul de lemn cu gresie care sa imite parchetul. In acest fel impacam si capra, si varza, cum se spune. Va fi mult mai usor de curatat si intretinut, va fi mai rezistenta si pisicutele mele nu vom aluneca prin casa atunci cand se vor alerga zapacite. Stiti cat de greu pare sa gasesti un model de gresie sau faianta atunci cand stii deja cam ce ai vrea? Va spun eu imediat. Noi ne-am gandit si razgandit de cateva ori pana cand am reusit sa cadem toti trei de acord asupra unui singur model pe care sa ni-l si permitem. 


Bine, eu va spun voua un secret, caci stiu ca nu ma veti trada. Mi-a ramas gandul la un model anume de gresie care nu i-a placut copilului si care i s-a parut a fi foarte scump sotului meu. Era o gresie eleganta si probabil foarte moderna. Imita pietrele de rau atat de bine, incat m-as fi putut crede in sufragerie ca pe malul Prahovei. Din pacate, o singura placa de gresie in acest model costa peste 90 de lei, lucru care m-a dat complet peste cap. Dar ma fac eu mare... :))) Un model asemanator am vazut la cineva pe gardul de beton. Da, lumea nu il mai placheaza cu piatra de rau, ci cumpara gresie care sa imite piatra de rau. Simplu si comod. 

Cumparand produse de la Emenatwork.ro si abonandu-va la newsletterul lor, beneficiati de o reducere de 5 % la prima comanda, aflati noutati din domeniu, primiti articole cu sfaturi practice despre amenajari interioare si aflati primii despre ofertele si promotiile acestui magazin. 

"Alegerea produselor
Alegerea produselor se face folosind meniul orizontal sau cu ajutorul filtrelor definite pentru fiecare categorie de produse.
Filtre
Utilizand “Filtre” puteti defini criterii de selectie folosind filtrele disponibile, pentru a facilita cautarea in lista de produse existente. Pentru a aplica filtrele respective, acestea trebuie selectate, prin bifare, din lista "Selecteaza filtrele dorite". Daca doriti eliminarea tuturor filtrelor active, apasati "Reseteaza toate filtrele".
Cumparare
In momentul in care ati gasit produsul dorit, il puteti adauga in cosul de cumparaturi folosind butonul:
In cazul in care produsul dorit nu este pe stoc puteti sa setati alerta stoc.
Alerta stoc
Utilizand “alerta stoc” puteti fi notificat printr-un e-mail atunci cand produsul respectiv se afla pe stoc. Introduceti adresa dumneavoastra de e-mail, iar apoi apasati butonul “trimite”.
Alte informatii:
Alerta pret
Utilizand “alerta pret” puteti fi notificat print-un e-mail atunci cand valoarea unui produs atinge pretul dorit. Introduceti adresa dumneavoastra de e-mail si pragul pretului pentru produsul respectiv, apoi apasati butonul “trimite”."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu