joi, 9 iunie 2016

Lifturi, scari rulante, elevatoare

Mi-a aratat baiatul meu astazi un filmulet despre o fetita autista si pisicuta care o insoteste oriunde ar merge. De-a dreptul impresionant, va jur. L-am intrebat cand oare au descoperit oamenii de stiinta aceasta boala, caci eu nu imi amintesc sa fi auzit in copilarie de ea si nici nu cred ca am cunoscut pe atunci vreun copil autist. E drept, uneori ne schimbam comportamentul, ramaneam muti, cu gandurile aiurea, dar de obicei acest lucru se intampla cand ne plimbam cu liftul si ramaneam blocati intre etaje. Ce copil crescut in epoca ceausista nu s-a urcat macar o data in ascensor si nu a ramas blocat acolo pana cand a venit vreun vecin sau chiar nenea care se ocupa cu deblocarea oricarui lift? Pot face pariu ca toti s-au jucat asa macar o data in viata. Doamne, cate imi mai treceau prin cap in clipa cand imi dadeam seama ca suntem prinsi in lift, la mila intamplarii si a locatarilor de pe scara. Cate spaime ma incercau daca imi imaginam ca vom ramane acolo pe veci, ca vom aluneca in vesnicie cu viteza daca se rupe ceva si ajungem la subsol fara sa vrem. 

Acele vremuri au trecut. Copiii din ziua de astazi nu se mai joaca in lift, nu mai merg in marile magazine special pentru a se plimba pe scari rulante, nu mai fac nimic din ceea ce faceam noi. Au alte jocuri si alte jucarii, mai sigure decat era candva acel ascensor buclucas in care ma tot blocam. Desigur, si lifturile sunt astazi mult mai sigure si mai usor de utilizat, mai ales daca sunt de la MP Ifma.


"MP IFMA proiectează și produce toate tipurile de ascensoare, scări și trotuare rulante, pentru orice tip de utilizare."

"APROPIERE
Profităm de ocazia oferită de clienţi pentru a crea o legătură care trece dincolo de aspectele comerciale și experienţe care oferă o valoare unică şi generează empatie.

INTEGRITATE
Ne cunoaştem ţelurile şi menţinem o relaţie consecventă cu clienţii şi partenerii noştri în beneficiul intereselor comune. Suntem întotdeauna loiali angajamentelor luate.

SIGURANŢĂ
Preţuim sănătatea şi siguranţa oamenilor mai mult decât orice altceva şi luăm măsuri pentru a menţine siguranţa în fabricile noastre, a produselor şi serviciilor oferite.

INOVAŢIE
Avem creativitatea necesară pentru a genera noi idei care îmbunătățesc viața clienţilor noştri şi suntem capabili să ne transformăm ideile în produse şi servicii cu o valoare unică.

EXCELENŢĂ
Depășim așteptările clienților și partenerilor, nu doar îndeplinindu-ne angajamentele ci căutând să obţinem o calitate de excepţie."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu