joi, 14 iulie 2016

Oferte pentru o vacanta in Grecia

Oscilam intre multele oferte pentru o vacanta in Grecia sau in Turcia gasite la agentia Genius Travel. Ambele tari sunt aproape de noi, au apa destula pentru balaceala, au nisipuri fine si o istorie bogata. Inclinam mai mult spre Grecia, poate pentru ca sotul meu se simte atras de aceasta tara. Eu nu am nici un fel de pretentie. Vreau sa vad lumea si imi este aproape indiferent daca incep cu o tara sau alta, daca voi sta la un hotel de o stea sau de cinci stele, daca voi manca numai covrigi sau imi voi permite mese la restaurante luxoase. Pentru mine, vacanta in Grecia sau oriunde in alta parte a lumii are o cu totul alta semnificatie. Eu vreau sa vad totul, sa vizitez totul, sa cunosc totul, sa imi umplu sufletul si aparatul foto de frumos, sa raman cu amintiri care sa ma hraneasca intreaga viata. Sotul meu cauta permanent oferte pentru Grecia, convins ca putem renunta la orice alte planuri daca prindem o oferta buna. Si probabil chiar asa se va intampla, caci pare sa gaseasca mereu pe Genius Travel cate ceva atragator. Daca imaginile cu Grecia insorita nu reusesc sa ne convinga, o fac ofertele de vacanta pe care agentia Genius Travel le face clientilor sai.


Cine ar putea rezista in fata unui pret bun? Noi cu siguranta nu putem. Cele cateva zile petrecute anul acesta pe litoral ne-au facut sa intelegem cat este de scurta viata si cate pierde omul daca se ingroapa in munca si sta permanent cu gandul ca are facturi de platit, ca vrea mobila noua, ca are nevoie de o masina mai buna sau cine mai stie ce alte nimicuri. Pana la urma, nu luam cu noi nimic cand plecam, asa ca viata ar trebui sa fie despre altceva. Si ne-am decis sa incercam sa profitam an de an de oferte pentru vacanta in Grecia, in Turcia, in Spania, oriunde in lume. Sa vizitam in fiecare an o alta tara, sa cunoastem lumea, sa vedem cum traiesc altii, sa intelegem care sunt diferentele si asemanarile dintre noi si altii. Nici macar nu e chiar greu, daca iti doresti cu adevarat.


"Turistii nostri ne-au ales pentru increderea, echilibrul, promptitudinea, grija pentru detalii dar si creativitatea si îndrazneala de care am dat dovada pana acum. Trebuie mentionat ca nu am fi reusit toate acestea fara echipa Genius Travel. Cu totii suntem tineri dar experimentati, uniti si energici si am inteles ca in centrul oricarei actiuni se afla turistul. Echipa Genius Travel este formata din 21 de persoane si este tot timpul in cautare de noi membri.

Oferim turistilor o gama extrem de variata de servicii turistice si destinatii din toata lumea. Astfel, puteti achizitiona de la Genius Travel vacante de tip charter cu avionul, cazari oriunde in lume, vacante de tip city break, circuite cu autocarul, circuite cu avionul, croaziere, bilete de avion, bilete de autocar, bilete de tren dar si asigurari de calatorie.”

Ati pleca pentru cateva zile, daca ati prinde o oferta pentru vacanta in Grecia?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu