marți, 12 iulie 2016

Rechizite - Manuale scolare, caiete, carti de vacanta pentru copii

Cand copilul meu era mic, ma ingrijeam din timp sa ii cumpar carti de vacanta si caiete speciale pe care sa lucreze in timpul verii. De asemenea, ii cumparam rechizite scolare inainte de inceperea scolii, caci anumite caiete trebuiesc oricum, creioanele colorate, pixuri, stilouri, coperti, acuarele... oricum sunt necesare. Chiar si acum, desi baiatul meu a terminat cu scoala, eu cumpar pe timpul vacantei de vara manuale scolare, caiete de multe tipuri si carti de vacanta pentru copii. Pentru copiii cumnatei mele, sa aiba activitati pe timpul verii si sa fie pregatiti la inceput de an scolar.
Nu va pot spune eu sa faceti acelasi lucru, insa tin sa atrag atentia asupra faptului ca intotdeauna copiii vor studia manualele scoalre, caietele speciale si cartile de vacanta, daca le vor avea sub ochi, uneori chiar fara sa ii indemne cineva.
Multi elevi ajung pe acest blog cautand propozitii cu diverse ortograme. De ce? Pentru ca nu toti copiii au carti si caiete pe timpul vacantei, sa studieze fara sa aiba senzatia ca aceasta ar fi o obligatie, o responsabilitate, sa invete din pura placere.
Daca doriti materiale didactice, manuale auxiliare scolare, caiete speciale, carti pentru copii, le puteti gasi AICI.
Nu uitati! Banii investiti in educatia copiilor nu sunt bani pierduti, ci bani castigati! Oferiti copiilor manuale scolare, manuale auxiliare, caiete, carti de vacanta!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu