luni, 19 decembrie 2016

Stilouri ieftine

Eram prin clasa a treia cand am primit cadou, de la unchiul meu, un stilou cu penita de aur. Il vad si acum in fata ochilor, de parca ar fi trecut doar cateva ore de atunci. Era de un bleumarin uimitor, cum e cerul cand se pregateste de furtuna. Penita lucioasa, bine ascutita, dar lucrata cu grija, sa nu zgarie foaia. Un stilou remarcabil, va jur. Ei bine, copil fara minte fiind, nu m-am putut bucura de el, caci vedam la colegii mei niste stilouri mici, avand pe capac un ursulet. Probabil cei din generatia mea isi amintesc acele stilouri chinezesti cu ursuletul panda. Erau si ele stilouri de calitate, insa nu se puteau compara cu stiloul meu cu penita de aur. Acum scriu mult in online, de la tastatura, insa tot mi-as dori sa am un stilou bun, de calitate, asa cum era cel primit candva, pe care l-am daruit unui prieten, dupa ce l-am folosit pret de numai cateva luni, caci nu aveam prea multa minte pe atunci. Instrumente de scris am in casa o multime, insa nici macar un stilou nu imi inveseleste viata. Acum cativa ani am descoperit stilourile care poarta marca Petrache Poenaru si m-am indragostit de ele.


Petrache Poenaru a inventat stiloul cu pompita, dupa cum stie multa lume. Mie imi place in primul rand forma acestor stilouri, imi place faptul ca toate par sa fie de cea mai buna calitate posibila. Da, unele au preturi relativ mari pentru noi, insa este intotdeauna de preferat sa eviti cumpararea unor stilouri ieftine, daca nu poarta un nume de prestigiu, daca nu sunt de calitate si nu le recunoaste nimeni valoarea. Pana la urma, stilouri ieftine sunt acele stilouri pe care le poti folosi o viata (sau cat mai mult timp posibil), nu cele pe care dai un leu si se defecteaza dupa prima litera scrisa. Desigur, de preferat este sa alegem stilouri care au preturi bune si care sunt cu adevarat de calitate. Probabil unii dintre voi vor ramane uimiti sa afle ca exista si asa ceva in online. Tot felul de instrumente de scris puteti gasi pe site-ul Colorit.ro, inclusiv stilouri ieftine si bune, cu care sa va faceti treaba sau pe care sa le oferiti cadou copiilor, mai ales in aceasta perioada a anului, cand Mos Craciun aduce daruri fel de fel si, prin chiar aceste daruri le sugereaza copiilor ce asteptari are de la ei. Intrati, pret de o clipa, in magazinul online recomandat de mine si va promit ca nu veti regreta. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu