luni, 19 decembrie 2016

Trigliceride marite

Am petrecut ieri o jumatate de zi prin spitalul judetean. Degeaba, as putea spune, dupa cum veti afla si voi putin mai tarziu, daca veti citi intregul articol. M-am simtit rau, atat de rau incat teama m-a silit sa chem salvarea. Simteam ca imi ies flacari din cap, o panica incredibila imi acaparase mintea, ameteam si capul parca nu era capul meu. O senzatie de groaza, va jur. Salvarea a venit imediat. Mi s-a facut o electrocardiograma, mi s-a luat tensiunea, etc. Toate valorile absolut normale. Si totusi, eu ma simteam rau, asa ca am ales sa merg la spital. Acolo am stat ore intregi pe holuri, nebagata in seama de vreun medic, asistent sau infirmier, asa ca mi-am petrecut timpul discutand cu alti pacienti veniti cu diverse probleme. O doamna mi-a spus ca au gasit-o cu Trigliceride marite, ca ia nu mai stiu ce Tratamant Trigliceride marite de la Herbagetica, un magazin online cu produse naturale, organice, inovative, de cea mai buna calitate. Acum femeia era speriata si avea dureri, caci luase o tranta zdravana si i se umflase rau o mana. Pe mine, pe langa problema cu care venisem la spital, ma framanta o singura intrebare: oare ce inseamna Trigliceride marite si in ce consta exact acel tratamanet Trigliceride marite?


Biata doamna, printre gemete si vaicareli, a incercat sa imi explice cum sta treaba cu respectivele Trigliceride marite, insa mintea mea, blocata in teama fara nume care ma invadase cu niste ore in urma, a refuzat sa priceapa cum se cuvine, motiv pentru care in aceasta dimineata, de cum m-am trezit, am intrat pe site-ul celor de la Herbagetica pentru a afla mai multe informatii. Si am gasit: "Trigliceridele sunt grasimi formate din diferite tipuri de acizi grasi, care se regasesc in sange sau in tesutul adipos. Sursa acestora este reprezentata in cea mai mare parte de grasimile din alimentatie, 95% dintre grasimile ajunse in organism fiind trigliceride." Cu alte cuvinte, din cate inteleg eu, trigliceride marite inseamna mai multa grasime in sange sau in tesutul adipos. Tratamant Trigliceride marite probabil doar medicul este in masura sa decida ce sa aleaga, dupa anumite investigatii de rutina. Din cate am inteles, un mod de viata echilibrat si utilizarea unor suplimente cum sunt cele disponibile in magazinul online Herbagetica ar putea fi si ele de ajutor in caz ca aveti Trigliceride marite si sunteti in cautarea unui tratamanet Trigliceride marite. Insist totusi pe ideea ca inainte de toate trebuie sa mergeti la medic, sa va faceti o serie de analize si sa aflati care este cel mai potrivit tratament pentru problema cu care va confruntati. 
PS: Eu am plecat din spital fara sa fiu vazuta de vreun medic, dupa ce am asteptat cateva ore, caci aveam in fata doar trei persoane. La plecare aveam tot trei persoane, plus cativa bolnavi adusi cu salvarea pe targa, deci sanse mari sa ma prinda pe acolo dimineata. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu