luni, 30 ianuarie 2017

Sapa autonivelanta

In toamna ne-am apucat sa renovam sufrageria. Sub parchetul pe care l-am scos am gasit o mizerie de nedescris in cuvinte si denivelari care ne-au cam dat planurile peste cap. Am convenit cu varul meu, care ne ajuta la treaba, sa turnam o sapa normala, sa aducem podeaua camerei la nivel. A muncit singur la treaba asta, caci noi munceam de zor, sa castigam banii necesari terminarii lucrarii. La final a reusit sa strice tot, lasand in mijlocul camerei un soi de deal din beton. Asa am ajuns noi sa cumparam sapa autonivelanta, caci nu ne mai tineau nervii sa pregatim alte betoane. Am cautat intai pe internet un ghid practic de turnare a sapei, apoi am trecut la treaba. Cand am vazut cat de usor si de frumos se toarna sapa autonivelanta, ne-a parut rau ca am mai investit banii si in sapa normala, clasica. Din pacate, nimeni nu ne-a spus ca ar fi nevoie si de plasa armare sapa, dar speram sa fie totul bine si sa nu apara probleme. Ca sa mearga treaba bine si sa iasa totul ca la carte, sa va asigurati ca aveti la indemana si un trafalet special pentru sapa, caci isi are rostul sau bine definit.

La noi in casa, pe toata durata turnarii sapei autonivelante, a fost bataie pe postul de spargator de bule de aer, caci acesta este de fapt rostul acelui trafalet pentru sapa. Sapa autonivelanta este un praf care se amesteca bine cu apa si se toarna pe intreaga suprafata a camerei, pe bucati, in vreme ce trafaletul vine din urma si sparge toate bulele de aer pentru ca materialul sa aiba rezistenta necesara, caci in timp, daca raman bule de aer, acestea se pot sparge si pot duce la prabusirea gresiei / parchetului montate deasupra. Si nimeni nu isi doreste asa ceva, nu? Daca va decideti sa turnati sapa, asigurati-va ca aveti un mester bun, care detine sculele necesare sau, daca decideti sa lucrati singuri, asa cum am facut noi, cumparati din timp lopeti, plasa armare sapa, trafalet pentru sapa autonivelanta si tot ceea ce considerati ca mai trebuie. Sa nu va zgarciti. Sapa autonivelanta este una dintre minunile lumii moderne, va garantez. E capabila sa acopere toate gaurile, sa niveleze asa cum nici o mana de om nu ar putea vreodata, indiferent cat de priceput ar fi mesterul / constructorul care ar incerca. Pentru sapa autonivelanta ieftina, dar si pentru alte materiale de constructii, intrati in magazinul online Emenatwork.ro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu