sâmbătă, 18 februarie 2017

Articole de blugi

Au fost vremuri in care numai cei tineri si rebeli purtau articole de blugi, insa au trecut repede si astazi tot mai multa lume stie ca poti sa arati elegant chiar si atunci cand imbraci o pereche de pantaloni din denim, mai ales daca te folosesti de mici trucuri, fara sa platesti preturi astronomice. De exemplu, mie imi place foarte mult sa port blugi femei si pantofi cu toc inalt si subtire, cu bluzite elegante si accesorii care sa accentueze nota de rafinament data de pantofi. De curand am descoperit un magazin online unde se gasesc, la preturi foarte bune, o multime de modele de geci de blugi, rochii de blugi si tot felul de blugi femei. Va spun cu sinceritate ca nu as ezita daca as avea cardul doldora de bani, ci mi-as comanda probabil o jumatate de magazin, caci foarte multe modele mi-au atras atentia si m-au facut sa imi imaginez cum as arata imbracata cu respectivele modele. Am inceput sa pun bani deoparte pentru ca in martie sa imi pot cumpara articole de blugi de la inpuff.ro, macar cateva dintre cele care imi plac. Voi reveni atunci cu poze si amanunte. 


Pana la urma, sunt om si eu si nu muncesc numai pentru a plati facturi. Vine imediat primavara, voi iesi mai mult pe afara, iar blugii se potrivesc la orice, atat la o tinuta eleganta, daca o aranjezi cum trebuie, cat si la tinutele lejere pentru momentele cand scot cainele in plimbari mai lungi sau cand merg la un gratar cu prietenii. Neavand preturi mari pe site-ul inpuff.ro, articolele de imbracaminte din denim sunt exact ceea ce imi trebuie mie pentru a-mi reinnoi garderoba si a ma simti bine in propria piele si in hainele pe care le imbrac. In urma cu vreo trei ani ii spuneam fiului meu ca nu mai e la moda sa porti geci de blugi, caci gandul meu ramasese la modele vechi, din anii ' 90. Cand am vazut ce frumoasa era geaca de blugi pe care si-a cumparat-o, cate elemente moderne avea, am simtit ca trebuie sa imi revizuiesc gandurile si sentimentele, ba chiar sa imi cumpar si eu o geaca de blugi. La fel am gandit despre rochii de blugi, pana cand am vazut la cumnata mea cat de frumoase sunt modelele moderne. Despre blugi femei nu e cazul sa vorbesc, pentru ca acestia, in ochii mei, nu s-au demodat niciodata si, de cand ma stiu, am in casa cel putin zece perechi cu diferite croieli si culori. 

Voi purtati articole de blugi? Ati auzit de magazinul online inpuff.ro? Ce articole din blugi v-ati comanda(t) de acolo?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu