joi, 14 septembrie 2017

Fisa medicala permis port arma si fisa medicala permis auto

Am sa va spun pe scurt o intamplare cu urmari nebanuite. Un prieten al sotului meu a venit anul trecut in tara pentru a-si reinnoi permisul de port arma. Pentru asta, trebuia sa mearga la un centru medical ca sa faca fisa medicala permis de port arma. L-a invitat si pe sotul meu la o scurta plimbare pana acolo, caci urma mai apoi sa mearga impreuna pe unde aveau treaba. Daca tot s-a vazut la un centru medical, sotul meu a cerut sa isi masoare tensiunea. Probabil simtea el ceva, caci l-au gasit cu tensiunea foarte mare si l-au trimis de urgenta la spitalul judetean. De atunci ia zilnic pastile pentru a-si tine tensiunea in frau si tot de atunci ii suntem vesnic recunoscatori respetivului prieten, caci fara el cine stie ce s-ar fi putut intampla. Daca nu venea in tara sa isi faca fisa medicala permis port arma si daca nu il lua pe sotul meu cu el, nici nu vreau sa ma gandesc cand si cum am fi descoperit acea tensiune mare. 

Va sfatuiesc sa va masurati din cand in cand tensiunea, caci nu se stie niciodata... Daca locuiti in Bucuresti, puteti merge sa va faceti fisa medicala permis port arma la centrul spre care am pus link mai sus. Gasiti acolo toate detaliile care v-ar putea fi necesare. De asemenea, la acest centru medical va puteti face oricand si fisa medicala permis auto. Pretul este chiar mai mic decat in orasul unde locuiesc eu (va costa doar 150 de lei) si fisa medicala permis auto va este eliberata in aceeasi zi. Mai mult, am observat pe site-ul lor ca au o promotie interesanta, care ori garanteaza ca lucrurile se misca repede si bine, ori va promite ca platiti mai putin pentru fisa medicala permis auto: daca vreti sa preschimbati permisul auto categoriile A sau B in maxim o ora si jumatate de la momentul completarii formularelor si cei de la centrul medical nu se tin de cuvant in privinta acestui timp scurt, iti vor returna 50 % din pretul platit. Mi se pare un targ cinstit. 

Asadar, pentru fisa medicala permis port arma si pentru fisa medicala permis auto puteti da clic pe unul dintre linkurile de mai sus, daca vreti rapiditate, pret mic si seriozitate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu