miercuri, 13 septembrie 2017

Rochii de ocazie

In bula mea de internet se discuta zilele trecute despre mamicile care merg cu copiii in prima zi de scoala gatite in rochii de ocazie, de parca ar merge la nunta. Adevarul este ca eu mi-am dus baiatul la scoala imbracata "normal", adica nu gatita, nu impopotonata ca un brad de Craciun, insa pe mine toata lumea ma considera o ciudata. Am aprobat-o pe cea care scrisese statusul despre mamele care se imbraca in rochii de ocazie la inceputul scolii si chiar am fost tentata sa intru in discutie, sa imi dau si eu cu parerea, ca orice alt om de pe internet, numai ca la un moment dat mi-a sarit in ochi un comentariu interesant, care oferea o perspectiva pe care nu o luasem in calcul.

Spunea cineva ca este posibil ca acele mamici sa nu aiba nici o alta ocazie de a purta rochii de ocazie elegante, ca probabil e singurul moment cand se imbraca si ele frumos, se gatesc si ies in lume, sa fie vazute. Probabil avea dreptate. Foarte multe femei, dupa ce devin mame,
se dedica in totalitate copiilor, uitand ca sunt femei si ca au nevoie sa iasa din casa, sa se plimbe, sa se distreze, sa se lase admirate. Privita din acest unghi, alegerea de a purta rochii de ocazie si de a se coafa excesiv pentru a duce copilul la scoala in prima zi nu mi se mai pare atat de surprinzatoare, ba chiar le inteleg si le dau dreptate.

Macar atat sa faca pentru vietile lor, macar de atata bucurie sa aiba parte. Mai mult, le pot recomanda site-ul online LarisFashion.ro, un loc unde pot oricand sa isi gaseasca rochii de ocazie frumoase, elegante, numai bune de purtat la evenimentele importante din viata oricarei femei, fie ea domnisoara, femeia maritata sau mamica dornica sa mearga la festivitatea de deschidere a anului scolar, la serbarea de sfarsit de an sau oriunde in alta parte. Haideti sa nu mai judecam oamenii dupa felul in care se imbraca, ci doar sa apreciem dorinta fiecaruia de a se simti bine in propria piele.

Un comentariu:

  1. Frumoase rochiile propuse! Suntcurioasa daca corespund marimile si daca materialele arata la fel de bine si in realitate ca pe site! Multumesc de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere