duminică, 21 ianuarie 2018

Hoverboard electric de 6.5 inch

Prima ninsoare pe care am prins-o in Scotia m-a facut sa stau, ca orice blogger care se respecta, cu nasul scos pe geam, afara, facand poze si chiar filmulete care sa arate lumii ca aceasta tara ploioasa este exact cum am spus inca din prima zi, un urias ou kinder cu surprize. Apoi mi-am amintit ca sunt in primul rand om si am iesit afara, la zapada. Atunci am intalnit, in fata blocului, un baiat care se plimba linistit pe un hoverboard electric de-a dreptul spectaculos, cu luminite albastre care atrageau atentia de la distanta. Cand m-am apropiat de el, am observat ca era unul dintre romanii care locuiesc in blocul meu. Mi-a povestit ca nu si-a luat multe lucruri cand a plecat din tara, insa a tinut neaparat sa care dupa el acel hoverboard electric cu care se distreaza de minune in zilele cand are liber de la munca si care ii face pe trecatori sa il priveasca invidiosi sau doar admirativ, caci baiatul chiar stie sa stapaneasca jucaria, sa faca diverse cascadorii pe ea si sa atraga atentia cand iese din casa.

Mi-a propus sa ma invete si pe mine cum sa folosesc gadgetul, insa eram cu cainele si Bruno chiar nu este animalul care sa mearga linistit pe drum cand stapana lui se cocoata pe un hoverboard electric
care o poarta in viteza spre inainte. Nu facusem mai mult de trei metri cand m-am trezit ca nebunul se smuceste in lesa si ma trage dupa el. Hoverboardul lumina albastru, eu eram, de asemenea, albastra la fata de teama ca ma va tranti la pamant si va distruge jucaria omului. M-am oprit si i-am spus ca fiecare persoana ar trebui sa umble pe strada cu obiectele sau fiintele cu care poate comunica, in cazul meu cu un catel care sta cuminte numai cand ma simte aproape, calma si echilibrata. A ras si m-a intrebat cum mi s-a parut scurta plimbare. Adevarul este ca am simtit gustul aventurii si mi s-a facut dor de vremurile in care goneam, cu parul in vant, pe bicicleta sau pe patine. Cumva, am avut senzatia ca pe hoverboardul electric de 6.5 inch m-as putea distra mai bine, insa numai cu conditia sa las cainele in casa, caci nu stie sa alerge alaturi de mine cand sunt cocotata pe jucarii care i se par ciudate si probabil periculoase.

Voi, daca nu aveti caine sau daca deja l-ati invatat sa fie ascultator indiferent de situatie, incercati neaparat o plimbare cu un hoverboard electric de 6.5 inch. Distractia este garantata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu