vineri, 12 ianuarie 2018

Stickere decorative pentru copii si adulti

Mi-am oferit saptamana trecuta o zi de rasfat in care, pe langa faptul ca am lenevit mult, am si cheltuit cativa banuti pe tot felul de lucrusoare simpatice, numai bune de inveselit casa si viata. Mi-am cumparat un tigru urias de plus, caiete si pixuri cu forme deosebite si niste stickere pe care le-am lipit langa biroul meu, pe un perete. Contin imagini cu pisicute asezate in diverse pozitii specifice acestor feline de casa. Probabil imi este foarte dor de pisicile mele, ramase acasa, in grija prietenilor. Dar adevarul este ca intotdeauna mi-a placut sa am in dormitor un colt doar al meu, pe care sa il impodobesc cu lucrusoare vesele, care sa imi dea o stare de bine. Va recomand si voua sa faceti asta, daca vreti sa vedeti lumea in culori mai placute.
Una dintre cele mai ieftine si mai la indemana solutii este sa alegeti niste stickere decorative pentru perete, astfel incat oriunde ati sta in camera, ochiul sa se bucure de frumos ori de ceva interesant, asa cum sunt abtibildurile fosforescente (oare v-am povestit in ce hal m-am speriat cand le-am descoperit pe care amplasate in tavanul camerei mele? paranteza: era noapte, in Scotia batea un vant turbat,
iar eu eram in casa numai cu Bruno si cu hamsterul. Am inchis calculatorul si m-am bagat in pat. La cateva minute, cand am deschis ochii, din tavan straluceau zeci de stele albastre, puse acolo probabil de un fost locatar al apartamentului. Nu va pot descrie fidel senzatia pe care am avut-o in prima clipa si nici bucuria pe care o simt acum cand in dormitor e bezna si imi rasar stele pe cerul camerei).
Puteti cauta pe internet stickere copii, caci printre ele puteti gasi tot felul de imagini deosebite, care sunt potrivite in orice dormitor/birou, daca vreti ceva vesel. De exemplu, eu am gasit niste abtibilduri fosforescente care imita picaturile de ploaie si pe care as vrea sa le lipesc pe geam. Tot pe site-ul acesta, Eosette, (dati clic pe unul dintre linkurile din articol) am observat un autocolant de perete pe care mi l-as dori si din care voi cumpara mai multe exemplare, sa le trimit cadou si nepotilor mei: un pod traversat de felurite animale, toate vesele si simpatice. Mi se pare potrivit mai ales pentru camera copilului, insa asta nu ma impiedica sa imi lipesc unul in propriul meu dormitor, chiar daca baiatul meu e mare si nu mai doarme de mult cu mine in pat. :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu